dinsdag 24 februari 2015

Poncho pour moi!

Ik kwam 'm hier en hier tegen en toen viel mijn oog ook nog op het blad waarin de poncho staat dus toen kon ik er niet meer omheen.
Omdat ik nog flink wat Drops Nepal had liggen ben ik aan de slag gegaan. Het patroon heb ik enigszins vrij vertaald. 
Ik gebruikte haaknaald nummer 4, voor een net wat dichter effect. En de franjes verruilde ik voor een leuk randje. 

Binnen nog time was 'ie af! 

Het lijkt me zo lekker om te dragen op die dagen dat het 's ochtends nog fris is maar later op de dag eigenlijk te warm voor een dikke winterjas. Lekker een dunnere jas aan mét de poncho.











2 opmerkingen:

  1. Heel knap! Staat ook nog op mijn lijstje.
    Zeer toffe blog en volger geworden :-) Kom gerust ook eens langs.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap! Staat ook nog op mijn lijstje.
    Zeer toffe blog en volger geworden :-) Kom gerust ook eens langs.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen