zondag 8 februari 2015

Open ochtend

Afgelopen zaterdag was er op mijn school een open ochtend.
Daar maakte ik wat foto's van de mooie dingen die bij ons op school worden gemaakt, door onze leerlingen en door mijn collega's. Daar wil ik er graag een paar van laten zien. Om te beginnen een aantal bordtekeningen.


Meetkunde, een les in klas 6 (groep 8) 


De Ark van Noach, uit de vertelstof van de derde klas (groep 5)


Een kleine impressie van een stukje Middeleeuws Rotterdam, uit de geschiedenisles.

Deze Koning Winter staat op het bord in de eerste klas (groep 3). Het is een afbeelding uit het boek "Olle's skitocht" van Elsa Beskow. Een heel mooi winterverhaal.
Een vlechtvorm uit de vierde klas (groep 6) deze vorm hebben de leerlingen ook gemaakt. Dit doen ze in de vakles 'vormtekenen'
En dan wat werk van de kinderen, mooie schriften, tekenwerk, borduurwerk, schilderingen.......







Dit setje vind ik persoonlijk heel tof, gemaakt door mijn klas tijdens de handwerkles die ze krijgen van mijn 'duo' Wat zijn ze er trots op, hun geborduurde etuitjes.


Dat is toch een feest om naar te kijken! 


1 opmerking: