woensdag 17 december 2014

Ruilen?

Dit spencertje maakte ik voor onze jongste zoon, nu inmiddels alweer 2,5 jaar oud.
Het hangt nu maar wat te hangen in de kast en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om het in een zak te stoppen en te dumpen in een container.
Wie kan ik hier blij mee maken en wil met mij ruilen.Het is gebreid van hele zachte Drops garen, Alpaca Silk, onze zoon droeg het al snel na zijn geboorte, dus ik gok op maat 50/56 (hij droog het maar eventjes want hij was aan de flinke kant,ongeveer 9 pond dus al snel toe aan maat 62) Het truitje is daarom maar weinig, op de hand met wolwasmiddel, gewassen en daarom nog mooi.
Ik wil het graag ruilen, en niet persé voor iets wat je zelf hebt gebreid. Het kan ook iets heel anders zijn.
Dus laat me weten wat je te ruil hebt en voor wie het spencertje is, gewoon omdat ik dat laatste leuk vind om te weten.


Het is een beetje boel een slechte foto maar hier heeft de kleine man het truitje aan.

Inmiddels is het een hele kerel! Hier eet hij een lekker stoofpeertje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten