zondag 25 augustus 2013

Un peu de ci un peu de ça!



 Vacance en France.
Een kleine impressie.




Jesse kon heerlijk struinen en zoeken naar schatten op het strand.

Fedde was steeds druk bezig met oefenen om te staan "met zonder handen!"

We waren voor het eerst in het zelfde huisje als twee jaar terug. Toen haakte ik een bloemige sleutelhanger. Het vodje hing er nog steeds aan. Maar ik vond het tijd voor iets nieuws.
Het werd een steentje van het strand, versierd met wat haaksel.  Het was mooier geweest met dun garen, maar dat had ik niet meegenomen.

Appeltas/mand van een marktje, deed ik mezelf cadeau.




Stukjes geslepen glas, of, zoals Jesse en ik ze noemden, diamanten!!




Het vloog voorbij!
Nog een weekje waarin al flink wat moet worden gedaan aan school en dan is echt de zomervakantie voorbij.
De knop moet nog wel even om. Maar dat komt altijd wel, als ik de klas weer op orde ga maken, samen met haar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten